DaMoer Dag Zaterdag 05 maart van 12 tot 15 uur. Welkom!

Zaterdag 05 maart is de 1e zaterdag van de maand en dat kan dan maar 1 ding

Zaterdag 05 maart is de 1e zaterdag van de maand en dat kan dan maar 1 ding betekenen: DaMoer Dag. Dit keer met een bezoek van wethouder Martijn Balster en stadsdeeldirecteur Harm Benthem.

Zaterdag 5 maart zijn buurtbewoners en geïnteresseerden welkom om van 12.00 – 15.00 uur langs te komen voor een kopje koffie, een praatje of kunnen helpen met klussen aan het Pop-Up restaurant in wording.

Aanmelden kan via deze link.

Bekijk de video-oproep om naar de DaMoer Dag te komen

Meer info over DaMoer en de DaMoer Dag?
Neem dan even hier en hier een kijkje

Naast de open dag en de klussen staat er een bezoek van wethouder Balster aan DaMoer gepland.

De wethouder zal samen met de stadsdeeldirecteur Harm Benthem de organisatie een cheque aanbieden om DaMoer verder te kunnen ontwikkelen.

Verder ziet het programma er als volgt uit:

• 12:00 start DaMoer Dag
  • 13:00 ontvangst door DaMoer
  • 13:10 overhandigen cheque en dankwoord
  • 13:25 start rondleiding
  • 13:40 interview voor film
  • 13:45 einde bezoek
  • 15:00 einde DaMoer dag

DaMoer is een ontwikkeling van de Moerwijk Coöperatie . Waar steeds meer bewoners uit Moerwijk actief lid van worden.

Over de Moerwijk Coöperatie
De Moerwijk Coöperatie is een volledige van, voor en door bewoners organisatie. Neo is er 1 van velen.

Iedereen die in  Moerwijk woont is hier aspirant-lid van. Actief lid worden is  heel simpel; vul dit formulier in te vullen.

Word actief lid!
Door van de Moerwijk Coöperatie lid te worden, laat je zien dat je je wijk en het werk van ons allemaal belangrijk vindt. Hierdoor zien de gemeente en andere instanties die ons geld en/of opdrachten (kunnen) geven dat er bij bewoners draagvlak is voor de Moerwijk Coöperatie. Een coöperatieve bewoners organisatie met 100 leden maakt al indruk, maar met meer dan 300 leden kan niemand om je heen!

Wordt net als je buren lid en bouw samen met ons aan een betere buurt en wijk! Aanmelden>>

Auteur: Neo de Bono

Neo werkt aan inclusieve en coöperatieve stad en samenleving. En woont, werkt en kerkt als een moderne monnik in het Haagse Moerwijk

Eén gedachte over “DaMoer Dag Zaterdag 05 maart van 12 tot 15 uur. Welkom!”

Plaats een reactie